Aihealue

kalaöljy

Sivu 1/2
1 2 | Seuraava

Apua ei löytynyt antibiooteista

Soile Revon kehossa oli pahimmillaan hänellä useita kymmeniä suuria paiseita. –  Kaikki alkoi oikeasta jalasta. Nyt kuitenkin kaikki murheet ovat ohi.

Lue  | Kommentit (1)

Otto yllättyi kalaöljyn tehosta jo viikossa

Viime talven kuivat pakkasilmat saivat Otto Lehtisen kyynärvarsitaipeet kuivumaan ja punoittamaan. Hän kokeili monenlaisia rasvoja, mutta apu oli aina vain tilapäinen. –  Sitten keksin äidin kaapista purkin kalaöljyä ja päätin kokeilla sitä.

Lue  | Kommentit (2)

Pahoinpitelijät aiheuttivat Jussille aivovamman

Jos Jussi Jokinen olisi aavistanut, että viaton grillissä poikkeaminen muuttaisi koko hänen loppuelämänsä, kebab muusilla olisi jäänyt tilaamatta. Järjetön nuorukaisporukka hakkasi ja potki Jussin vaikeasti aivovammaiseksi.

Lue  | Kommentit (2)

Kalaöljy rauhoittaa villiä pikkupoikaa

Nuori herra Alex täyttää muutaman kuukauden kuluttua neljä vuotta. Hän on vanhempiensa mukaan temperamenttinen, hiukka kovapäinen mutta fiksu nuorimies, jolla kuitenkin on aika ajoin ollut liian lyhyt pinna.

Lue  | Kommentit (1)

Tohtori Matti Tolonen: Kolesterolin lääkehoito uskottavuuskriisissä

Tohtori Matti Tolonen on samoilla linjoilla TV1:n MOT-ohjelman kanssa. Hänkin kritisoi kovalla kädellä nykyistä kolesterolihoitoa. – Ajetaanko nyt potilaiden vai lääketeollisuuden etuja? Tolonen kysyy.

Lue  | Kommentit (0)

Poistiko kalaöljy sepelvaltimo-tukoksen?

Veijo Martikainen on tätä nykyä huomattavasti terveempi kuin vielä vuosikymmenen alussa. Suuri sepelvaltimotukos on kokonaan kadonnut. – En oikein keksi muuta syytä kuin nauttimani kalaöljy, hän toteaa.

Lue  | Kommentit (1)

Uusi Vanhanen kehiin

Painakaapa mieleen Markku Vanhanen, pääministeri Matti Vanhasen kaukainen sukulainen. Kun Mr. Finland-kisat pidetään marraskuun puolivälissä, parrasvaloissa saattaa olla kaksi Vanhasta.

Lue  | Kommentit (0)

Maailmankuulu professori Tom Saldeen: Kaikille kalaöljyä!

– Vaikka ihminen söisi 100 grammaa rasvaista kalaa joka ikinen päivä, se ei vielä riitä nostamaan hänen verensä omega-3-tasoja riittävän korkealle, jotta tappavilta sydän- ja verisuonitaudeilta vältyttäisiin, Uppsalan yliopiston professori Tom Saldeen toteaa.

Lue  | Kommentit (0)

Kolesteroli tippui kolmessa kuukaudessa

Kirkkonummelainen Kyllikki Ojala on saanut omakohtaisesti kokea E-EPA -kalaöljyn tehon. Hänen kolesterolinsa putosi kolmessa kuukaudessa 6,8:sta 4,7:ään ja myös optikolle tuli asiaa.

Lue  | Kommentit (0)

Syöpäpotilas hyötyy ravintolisistä

Syöpälääkärit ovat vastustaneet kaikkein tiukimmin potilaittensa ravintolisien käyttöä vedoten usein siihen, ettei niitä ole tutkittu tieteellisesti. Nyt Helsingin yliopiston syöpälääkärit ovat vihdoin itse alkaneet tutkia ravintolisien vaikutuksia, jotka ovatkin osoittautuneet yllättävän myönteisiksi.

Lue  | Kommentit (0)

Sivu 1/2 1 2 | Seuraava